PPP voorzitter Joop van Veelen overhandigt aan Dick Brandwijk – met zijn spelende kleinkinderen Julia en Saar van dochter Kimberly – het CSR Gold Certificaat. Een toepasselijk beeld.
In 2015 was Brandwijk Kerstpakketten – Promo.nl het eerste PPP lid dat gecertificeerd werd voor het CSR Promotional Products certificaat. Opnieuw is Dick Brandwijk er met zijn team in geslaagd te voldoen aan het Corporate Social Responsibility programma. Dit is binnen de branche voor promotionele artikelen, relatie- en kerstgeschenken dé erkenning voor MVO. Deze certificering is exclusief verbonden aan het PPP lidmaatschap.
MVO podium
Dick Brandwijk: ‘Natuurlijk ben ik blij en vooral trots dat het allemaal weer gelukt is om ons CSR Gold te certificeren. Voor mij bestaat er geen twijfel over het nut en zelfs de noodzaak van deze promobranche specifieke certificering. Veel van onze klanten vinden het vanzelfsprekend dat wij met MVO bezig zijn. Het CSR Gold certificaat is daarvan het bewijs. Met CSR stel je een daad, toon je daadwerkelijk en meetbaar en gecontroleerd aan dat je ergens voor staat. Geen praatjes, maar daden. Met ons zijn er een aantal mooie bedrijven CSR gecertificeerd, maar ik vind het wel jammer dat dit er nog te weinig zijn’.
‘Met CSR stel je een daad, toon je daadwerkelijk en meetbaar en gecontroleerd aan dat je ergens voor staat’
CSR Gold
Certificaathouders van CSR Gold zetten zich actief in voor het verbeteren van arbeidsomstandigheden en voorkomen van kinderarbeid in risicolanden. ‘Kinderen horen te spelen en niet in een fabriek te werken’. Platform promotional products
Social Media